• მესამე დღის რეფლექსია

    განვიხილეთ, როგორ განვსაზღვრო სწორად პროექტის სასწავლო მიზნები და ამოცანები, რათა დავეხმარო მოსწავლეებს  მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებაში; დავადგინეთ პროექტის სასწავლო მიზნების შესაბამისობა ბლუმის ტაქსონომიით განსაზღვრულ უნარებთან.
     ჩემთვის განსაკუთრებით საინტერესო სიახლე აღმოჩნდა დოკუმენტების ურთიერთგაზიარებისა და პროექტზე ერთობლივი მუშაობის პროცესი, ასევე, პროექტის ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე მუშაობა.  
  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment

Powered by Blogger.